Klacht: Retour bedrag vliegticket na 1,5 jaar nog steeds niet ontvangen!

D_Jansen op 07 april 2022 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2020 zouden wij vliegen naar Instabul, maar deze hebben wij ruim van te voren geannuleerd vanwege corona. Destijds zouden zijn een voucher ontvangen, echter tot op heden nog niets gezien. Enkele weken heb ik contact met hun gehad en wij zouden nu ons geld (i.p.v.) een voucher binnen 14 werkdagen ontvangen. Tot nu toe hebben wij nog steeds niets ontvangen. We wachten al 1,5 jaar op ons geld! KLM heeft aangegeven dat jullie al lang het bedrag retour hebben ontvangen…

Gewenste Oplossing:

Wij willen het gehele bedrag binnen 5 werkdagen ontvangen ons onze rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vliegwinkel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vliegwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D_Jansen