Klacht: Nog steeds geen geld terug van een door Corona perikelen geannuleerde vlucht

Doornbos reis Malaga op 21 oktober 2021 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Goedendag,

wij hebben een vlucht geboekt van Dortmund naar Malaga, met een vertrek op 27-4-2020,
en retour op 04-05-2020.
Het boekingsnummer is VW-4159773.
het online chech-in nummer is LZRJ6Y
Het vluchtnummer is: FR2045 heenvlucht
en FR 2044 is de retourvlucht

.Deze vlucht is gecancelled ivm. Corona door Ryanair.

Ik heb daarna met jullie gebeld of ik het betaalde bedrag van €437,56 terug kan krijgen,
ik kreeg toen te horen dat ik bij Ryanair moest zijn voor restitutie.
En dat het nog wel een tijdje kon duren ,voordat ze het konden behandelen.

Bij Ryanair moest ik een Customer Verification Form formulier invullen ,voor aanvraag van restitutie, dat heb ik gedaan en opgestuurd.

Na ongeveer een jaar nog steeds niets gezien of gehoord.
Opnieuw contact gezocht met Ryanair via de chat, daar kreeg ik een bericht dat het akkoord was, en dat het bij Vliegwinkel.nl bekend moet zijn dat er een voucher voor ons is.
Hij (Amjad, van Ryanair) vroeg me toen of ik mijn geld terug wilde.
Dat kon melde hij mij, en moest toen een klantverificatieformulier invullen en opsturen, dan zou ik binnen 7 tot 10 dagen bericht krijgen dat ik het geld terug kreeg van Vliegwinkel.nl
Deze heb ik verstuurd op 05-08-2021 maar nog steeds geen bericht.

Kunnen jullie nakijken of dit bij u bekend is ?
En wat kan ik nu verwachten ?
De boeking is nu 1½ jaar geleden, en ik wil dit wel een keer opgelost hebben.

Graag zie ik u reactie tegemoet,

H.A. Doornbos
Oldenzaal
Mail: [email protected]
Tel.: 06-22449851

ik zou graag mijn geld terug willen hebben, waar ik recht op heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vliegwinkel.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vliegwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doornbos reis Malaga