Klacht: Vliegtuig gemist door vervroegd vertrek zonder kenbaar making

op 26 mei 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Wij vlogen vanaf Ibiza naar Amsterdam, afgelopen zondag 21 mei. Wij waren online ingecheckt en optijd op het vliegveld en bij de gate. De vlucht bleek een vertraging van 65 minuten te hebben. De nieuwe gate was nog niet bekend. Wij hielden het bord en de app in de gaten. Hierop zagen wij 30 minuten voor vertrek de nieuwe gate staan. Wij haalden nog wat drinken en bezochten de toilet. Hierna waren wij 20 minuten voor de vertragingsvertrektijd bij de gate om het vliegtuig in te gaan. De vrouw melde ons dat het vliegtuig al weg was!!!! Dit zonder om te roepen, door de gate te lopen, of een app die up to date was. Hierdoor moesten wij 3 maal een vlucht voor de volgende dag boeken, plus een overnachting en maaltijden. We werden ontzettend onbeschoft benaderd door het personeel bij de gate, we waren een lachertje en bij de balie van Vueling deden ze ook niks aan service. Er was nog een heer die zijn vlucht door dit had gemist. Met zijn vieren stonden wij radeloos op het vliegveld.

Als de noodgedwongen extra geboekte vlucht plus overnachting vergoed worden (95 euro x 3 + 100 euro)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djamillabuys