Klacht: Vliegtickets West-Amerika

op 24 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vriend en ik hebben op 4 februari vliegtickets gekocht via BudgetAir om naar West-Amerika te gaan. Wij hebben goed gezocht, omdat wij allebei last hebben van het opstijgen en dalen van het vliegtuig wilden wij het liefste een rechtstreekse vlucht, maximaal 1 overstap. Uiteindelijk gelukt, heen een directe vlucht en terug 1 overstap. Nu hebben wij onlangs een wijziging doorgekregen waarbij wij zowel de heen- als terugreis 2 keer dienen over te stappen.
Tevens heeft United Airlines op de website aangegeven voor een bepaalde tijd (einde van de maand mei) gratis te kunnen annuleren, zodat wij deze reis op een ander moment kunnen gaan maken. Voor ons moet dit een once in a lifetime reis gaan worden. Wij hebben al meerdere malen proberen contact te zoeken met BudgetAir (eerste keer op 14 april) om de vluchten te annuleren i.v.m. de refund vanuit de vliegmaatschappij, echter krijgen wij hier geen reactie op. Dit direct regelen bij United Airlines is niet mogelijk i.v.m. een derde partij, in ons geval dus BudgetAir. Wij willen duidelijkheid over onze vakantie, vooral omdat het niet over 100 euro gaat.
Boekingsnummer: BA-6884541

Reactie vanuit BudgetAir dat wij de vluchten kunnen annuleren, nog voordat de actie vanuit United Airlines voorbij is (en deze is al een maand uitgesteld, hoelang gaan ze dat nog doen?!). Dat wij niet direct een refund krijgen begrijpen we, maar nu weten we gewoon niet waar we aan toe zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door vandeZande