Klacht: vliegtickets boeken

op 23 juli 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben een vliegticket geboekt,zaterdagmiddag om 16.00 degene die ons hielp had weinig kennis van zaken en zei dit heb ik nog nooit gedaan.
na een uur was er een vliegticket geboekt naar Canada, Er moest nog een visum en extra koffer ingecheckt worden.
Sorry we gaan sluiten en wilde ons niet verder helpen.
wij moesten maar terug komen.

dit was niet erg klantvriendelijk en wij wonen niet in de buurt en betekent dat wij extra onkosten moesten maken .
we voelden ons niet welkom maar lastig met al onze vragen waar hij geen antwoord op had.

Gewenste Oplossing:

een deskundige hulp, kennis van zaken .
Je werk afmaken en niet de klant weg sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 25 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Bakker,

Dit is zeker niet de manier waarom wij onze klanten willen helpen. Mijn excuses hiervoor. Wij proberen altijd de hele reis in één maal af te ronden zodat u niet meer terug hoeft te komen naar de winkel. Ik heb net contact gehad met de winkel Emmen en ze gaan u daarover contacten. Bedankt voor uw klacht en de winkel gaat dit oplossen.

Met vriendelijke Groet,

Marijn - Webcare D-reizen

Alle klachten die gemeld zijn door annetbakker1