Klacht: Vliegticket wijzigen

op 23 augustus 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik wou de datum wijzigen van mijn vliegticket. Ik kon niet bellen omdat ik in het buitenland zit vandaar dat ik heb gemaild. De eerste keer heb ik mijn moeder laten bellen vanuit Nederland en gevraagd of mijn ticket gewijzigd kan worden naar een andere datum wat de kosten zou zijn en wat de wachttijd is. Ze heeft gebeld omdat er niet op de mail werd gereageerd. Na het telefoon gesprek hebben ze mij gemaild met de informatie dat het 200 euro is met de vliegtijden. Ik heb hierop een mail terug gestuurd of het ook mogelijk was op een andere datum dit was mogelijk en hij vroeg of hij kon boeken ik heb hierop ja gezegd en gevraagd naar de wachttijden in dubai. Hij heeft me de wachttijd gestuurd dit kwam uit op 10 uur wachten in dubai waarop ik heb gezegd dat dit veel te lang i’s en dat ik voor een andere datum wil. Maar dit kon niet omdat het ticket al geboekt is. Ik snap dat ik heb gezegd dat ik het ticket wou boeken maar ik ging er vanuit dat hij wel snapte als ik vraag naar de wachttijd dat ik het van daar wil laten afhangen of ik het wel boeken of niet ook omdat ik dit eerder heb aangegeven. Ik heb gelijk gevraagd of hij dit niet kon wijzigen maar hij zei dat kan alleen als je nog een keer de 200 euro betaald maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

Ik hoop dat er nog iets geregeld kan worden want 10 uur wachten is niet te doen en vooral als dit verkomen had kunnen worden

Als mijn wachttijd minder is of dat er iets als compensatie kan worden geboden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

7 maanden geleden - Beste Suzanne, Hartelijk dank voor het melden van je ervaring. Ik heb de klacht doorgestuurd naar de betreffende winkel in Deventer. Zij zullen z.s.m. contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Patricia Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Suzannekr

7 maanden geleden - Beste Patricia Ik heb nog geen email ontvangen van d-reizen deventer en ik vertrek 31 augustus al. Met vriendelijke groet Suzanne

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:04 geantwoord

Goedemorgen Suzanne,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist contact gehad met de winkel, zij geven aan dat jullie mail contact hebben dan dat zij in afwachting zijn op uw reactie. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen maar het lukt me momentele niet om je te kunnen bereiken. Heb je de mail ontvangen vanuit de winkel?

Hartelijke groet,

Joris
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Suzannekr