Klacht: Vliegticket geboekt, betaald, maar volgens hun niet in systeem?

op 20 maart 2017 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 29 januari 2017 heb ik zojuist een boeking gedaan voor een vlucht naar Marokko voor een familielid via Cheaptickets.nl Het gaat om de vlucht van zondag 29 januari 2017, vertrek vanuit Keulen Bonn Luchthaven (Duitsland) om 19.10 uur, naar Nador (Marokko). De vlucht was succesvol geboekt, netjes de €164,11 betaald en de ticket heb ik even later netjes per mail toegestuurd gekregen.

Tot mijn verbazing en zware teleurstelling kwam hij aan op het vliegveld en werd er aangeven dat hij niet in het systeem stond, terwijl ik een bevestiging per mail heb gehad met de ticket en boekingsnummer.

Het meest pijnlijke hiervan is, is dat hij met spoed moest gaan ivm een familielid die op sterven lag. Er werd vervolgens gezegd dat hij geen toegang heeft, tenzij hij €400,- ter plaatse betaald. Hier had hij 10 minuten voor daarna zou de balie gaan sluiten. We waren machteloos, dus betaalde hij die €400,-. Daar heb ik een verklaring van gekregen. Hier baal ik echt enorm van dat het op deze manier moest gaan.

Cheaptickets heeft mij doorverwezen naar Air Arabia, want het geld zit bij Air Arabia.

Oke, Meerder malen gemaild en gebeld met Air arabia op schiphol die zogenaamd de klacht steeds naar Air Arabia in marokko doorstuurde, maar nu bijna 2 maanden verder en nog steeds geen reactie! Dit is echt te gek voor woorden. De fout ligt bij hun, maar er wordt gewoon niks gedaan!

Ik wil dat ik die 400,- zo spoedig mogelijk terugkrijg, aangezien ik de ticket gewoon netjes betaald heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Said Zidan