Klacht: Vliegticket

op 03 september 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Via eDreams samen met mijn vriendin op 3 januari 2018 een retourticket gekocht naar Thailand. Drie maanden voor ons vertrek kreeg ik van eDreams per email het volgende bericht:

Hallo,

De luchtvaartmaatschappij meldt de annulering van een deel van uw vertrekkende vlucht Bruxelles (BELGIË).

Reserveringscode luchtvaartmaatschappij

Bruxelles (BRU) naar Le Caire (CAI), met Egyptair
LUSVDV

… Om de beste alternatieve oplossing te vinden, neemt u binnen 48 uur contact met ons op via 207219357 om het risico op een tariefverhoging enof een toeslag te vermijden.

Nadat ik dit bericht had ontvangen, meteen eDreams gebeld waar ik met een van uw medewerkers contact heb gehad. Na een lang telefoongesprek te hebben gehad, verzekerde een van uw medewerkers mij dat alles nu geregeld was voor een deel van onze terugvlucht (Bangkok – Cairo). Na 4 weken heerlijk op vakantie te zijn geweest kwamen we terug op Bangkok airport, hier wilde wij inchecken voor onze terugvlucht naar Brussel. Toen wij eenmaal bij de incheckbalie waren aangekomen, vertelde de mevrouw van Egyptair ons dat wij geen vliegticket terug zouden hebben om vanaf Bangkok naar Cairo komen. Na wat onbegrip en een gesprek met de medewerkers van Egyptair besloten we eDreams te bellen.
Dit gesprek nam plaats om 4 uur (Nederlandse tijd) op 18 aug.
Ik belde het nummer dat ook hierboven is vermeld waarbij wij toen meteen te horen kregen dat de klantenservice van eDreams Nederland gesloten was, echt belachelijk. Vanuit hier werden we doorgeschakeld met eDreams Engeland. Na een langdurig gesprek van iets meer dan 45 minuten met 4 verschillende medewerkers uiteindelijk onze vliegticket weten te bemachtigen. Eenmaal thuis aangekomen kreeg ik de telefoon kosten van het bellen vanuit Thailand naar de klantenservice van eDreams a 105 euro. In de afgelopen twee weken contact proberen te zoeken met jullie klantenservice, maar te vergeefs ik heb in totaal meer dan 7 uur in de wacht gestaan maar mijn telefoontje word niet opgenomen of na een uur wachten automatisch verbroken. Ik zou graag iemand van jullie willen spreken om tot een compensatie te komen voor de torenhoge telefoonkosten die ik door een fout van jullie heb moeten maken.

Als eDreams met een compensatie komt voor de torehoge telefoon kosten en fatsoenlijk contact met mij opneemt. Alvast bedankt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hiddevb