Klacht: vliegende mieren

op 16 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,
wij hebben het weekend van 11,12 en 13 juni bij jullie een huisje gehuurd.
bij aankomst stelden we vast dat dit niet proper gekuist was!
vrijdagavond zitten wij rustig te eten en vanaf toen kwamen de vliegende mieren binnen langs de koepel in de keuken, enfin het was een plezant avond daar een hele avond vliegende mleren dood doen. Zaterdagvoormiddag zijn we weggeweest en tegen de middag terug in ons huisje aangekomen, wat bleek de hele koepel en het aanrecht zat over vol vliegende mieren, dit onmiddellijk gemeld aan de receptie, zij gingen zo vlug mogelijk een oplossing zoeken, zij gingen ons opbellen wanneer er iemand zou langskomen, niemand gehoort via telefoon, Ondertussen hadden wij ook al mierenlokdozen gekregen. om 18.00 uur kwam er dan toch iemand langs, wij hadden ondertussen de stofzuiger al boven gehaald om de vliegende mieren uit de koepel weg te zuigen. Enfin om 18.00 uur is er iemand langs geweest en vertelde ons dat er zondagmorgen om 8.00 uur iemand zou langskomen om op het dak te gaan kijken (misschien een nest?) NIEMAND gezien, met gevolg weeral op vliegende mierenjacht! Tegen de middag aan zijn we terug naar de receptie gegaan om dit te melden. Deze mevrouw was heel vriendelijk en leefde met ons mee! Op weekend zijn en dan op vliegendemierenjacht dat is helemaal niet leuk! Zij heeft ons onmiddellijk een spuitbus bezorgd voor insecten! waaaw dat was sneldienst! uiteindelijk heeft zij ervoor gezorgd dat wij ’s aonds fritjes mochten gaan eten op de kosten van CP. Mooie geste, maar uiteindelijk vraag ik mij toch nog af hoe jullie deze fouten kunnen rechtzetten voor ons, het was een heel plezant vliegendemierenweekend i.p.v een plezant weekendje CP!
En zoals reeds vermeld was de bungalow niet proper!
Wij komen al meer dan 20 jaar naar CP, dit hebben we nog nooit meegemaakt!

Vriendelijke groeten,
Fam. VD Broek – Barette
Mariën Christine

Een gewenst oplossing? Dat laat ik aan jullie over.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 juni 2016 om 11:50 geantwoord

Heeft op 21 juni 2016 om 13:51 geantwoord

Beste,
Eigenlijk had ik een weekendje Center Parcs verwacht.
Een heel weekend met vliegende mieren, hulp werd ons de zondag pas gegeven en zoals reeds vermeld was de bungalow helemaal niet proper! Wij komen al meer dan 20 jaar naar Center Parcs soms zelfs 2 x per jaar. Wij zouden dit graag overdoen maar dan ZONDER VLIEGENDE MIERENLAST en een propere bugalow.
Dit is misschien veel gevraagd maar wij zijn met de hele familie naar jullie gekomen om tot rust te komen en het was uiteindelijk een heel frustrerend weekend! Nu laat ik het aan jullie over.
Met vriendelijke groeten,
Mariën Christine