Klacht: vliegen met lowaircost maatschappij uit Roemenie

op 05 juni 2016 over Holland International in de categorie Online Reisbureaus

Bij het ophalen van de tickets voor onze vakantie naar Tenerife blijkt er op e tickets te staan dat er gevlogen wordt met de lowaircoast maatschappij Blue air uit Roemenië.
Hier was ik het dus niet mee eens, je boekt bij tui om zeker te zijn dat je met een nederlandse vliegtuigmaatschappij vliegt. de dame van het reisbureau heeft alles geprobeerd om het te wijzigen, maar dat kon via tui alleen door te annuleren en de vlucht en hotel apart te boeken, dit koste natuurlijk ook weer extra geld, dit is toch belachtelijk , voor mij dus nooit meer met TUI fly

Ik zou pas tevreden zijn als mij vakantie uitgevoerd wordt zoals ik het boek we betalen er een hoop geld voor plus ik heb nog een man met vliegangst dus ik hoef eigenlijk al niet meer op vakantie want van de 12 dagen die we gaan heb ik voor vertrek en weer voor de retour data een zenuwachtige man , zeker als je met een Roemeens vliegtuig moet gaan vliegen. en trouwens een coulance zou ook wel op zijn plaats zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland International

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mandenpp