Klacht: Vakantie met een week inkorten…….

op 04 juli 2016 over Holland International in de categorie Online Reisbureaus

Onze zoon van 16 gaat op vakantie naar de dominicaanse republiek. Helaas kan hij niet de volle geboekte 14 dagen aanwezig zijn. hij gaat dus een week later. Wij hebben geprobeerd bij de tussen persoon Vakantiediscounter en Holland International dit tegen een redelijk tarief te regelen. Helaas was Holland international zeer merkwaardig in zijn standpunt. Je moet de hele vakantie cancelen en een nieuwe vakantie van 1 week bestellen. Dit terwijl het hele bedrag voor deze vakantie al betaalt is. Wij moeten nu bijna 800 euro extra betalen. Dit kan niet waar zijn. Dat er wat omboekkosten bijkomen dat begrijpen we maar dat de vakantie van 14 dagen gecanceld moet worden een een nieuwe vakantie van 1 week geboekt moet worden dat begrijpen wij toch echt niet. Ticket voor de vlucht is betaald en het hotel is voor 14 dagen betaald. Er wordt alleen 1 week geen gebruik van gemaakt. Helaas is dit niet voor ons te begrijpen. Dit lijkt op extra inkomsten voor Holland International in plaats van service naar de klant. Wij hebben het bedrag van bijna 800 euro betaald om onze zoon niet teleur te stellen!!!

Wij zij tevreden als de Holland International ons de tegen overboekingskosten van maximaal 150 euro rekent en het restant terug betaald en een excuus voor deze heel vreemde gang van zaken die wij echt niet begrijpen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland International

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Bos