Klacht: Transfer van hotel naar vliegveld

op 01 juni 2016 over Holland International in de categorie Online Reisbureaus

We zouden volgens mededeling in het hotel om 16.40 uur worden opgehaald van hotel Be Live Lanzarote Beach naar het vliegveld in Arrecife.
Niemand haalde ons op de afgesproken tijd op, zodat ik via de receptie om 17.00uur contact heb opgenomen met de hostess, mede op aanraden van een hostes van Sunweb, die ook al een uur in de lounge aanwezig was.
Om 17.15 uur nog steeds niemand gezien en toen opnieuw hostes gebeld, geen antwoord en zelf een taxi besteld. Bijna op hetzelfde moment belde de hostes terug en deelde mede, dat er een bus was geweest en wij niet op tijd waren. Dat was niet zo. We waren om 16.00 uur in de lounge al aanwezig en hebben daarvoor meerdere verschillende getuigen. Aangekomen op het vliegveld twee enorme lange rijen voor de incheckbalie en daar een hostes van Tui geconfronteerd met de situatie. Ook zij geloofde ons verhaal niet, legde de schuld bij ons neer en ging verschillende checks doen. Na verloop van tijd werden uiteindelijk de kosten van de taxi vergoed en werd excuses aangeboden. Ik begrijp, dat er in dit soort situaties moet worden gecontroleerd maar ik vind het totaal ongepast om de schuld tot twee keer toe bij de klant neer te leggen. Daarom wil ik deze klacht aan u overbrengen.
Ik betreur het dat onze vakantie op deze manier moest eindigen

Ik ben tevreden als deze klacht ertoe leidt, dat in identieke gevallen eerst wordt nagegaan wat er is gebeurd en dan pas wordt geoordeeld.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland International

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vremannetje