Mijn Klacht:
Sinds kort worden er geen verse vleeswaren meer gesneden in Emmeloord, enige oplossing chemisch uitziende pakjes rosbief van 125 gram of meer dieook na 3dagen bruin worden
In deze tijd met veel 1 en 2 persoonshuishoudens is dit veel te veel, ook andere pakjes waren zo zwaar, het valt me op dat er veel gemopperd wordt klanten gaan nu naar Jumbo of plus die hetgewenste gewicht keurig afsnijdt
Personeel in de winkel doet zich af met nieuw beleid van AH
AH doe er wat aan, jullie jagen de klanten weg
Gewenste Oplossing:
Verpakkingen met minder gewicht erin


