Klacht: Nog steeds mijn geld niet terug

op 14 februari 2019 over VJ Style in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 23 december een comfi pak zwart bestelt, deze kwam mooi op tijd binnen. Na het passen bleek de maat niet goed te zijn en heb ik het pak weer terug gestuurd. Na ongeveer 2 weken had ik het geld nog niet ontvangen en heb ik mijn pakket gevolgd om te kijken of k hij wel aan was gekomen. En ja hoor, 2 januari was hij alweer terug bij de winkel van VJ-Style. Nu heb ik meerdere malen geprobeerd een mail te sturen via het contactformulier op de website en heb ik ook gebeld, toen zei de mevrouw die aanwezig was dat het zo snel mogelijk zou worden opgelost. Wanneer ik nu bel, krijg ik geen gehoor.. ondertussen is het 14 februari en heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Dat was dus de laatste keer bestellen via Vj-Style.

Als ik eindelijk mijn geld eens terugkrijg en ondertussen mogen ze van mij de retour kosten ook wel vergoeden! Ik wacht al bijna 2 maanden....

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VJ Style

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VJ Style nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SusanSssss