Klacht: Niets ontvangen

op 26 maart 2020 over VJ Style in de categorie Kledingwinkels

Op 19 maart een bestelling geplaatst. Via Facebook Messenger gevraagd hoe het met de bestelling stond aangezien ik een mail had gekregen dat de bestelling was afgerond maar nog steeds niks had ontvangen (2 dagen later).

Ze hebben mij te woord gestaan via Facebook Messenger met heel slecht Nederlands. Lees; w8. Er werd verteld dat ze mij de volgende dag het zouden opsturen, ook als de andere broek van groothandel nog niet binnen was. Dat bedrag zou teruggestort worden op mijn rekening.

Hierop waren ze dus aan het wachten, maar tegelijkertijd was de bestelling ook afgerond?!?!

Nu zijn ze totaal niet te bereiken, via telefoon niet, op mail reageren ze niet, op Facebook ben ik geblokkeerd.

Dit is een grote oplichtingspraktijk! Koop hier geen kleding! Aangifte bij politie wordt gedaan, indien er binnen 7 dagen (2 april 2020) geen reactie is binnengekomen.

Annuleer mijn bestelling en stort het bedrag terug op mijn rekening

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VJ Style

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VJ Style nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maritscheij