Klacht: Vitrinekast

op 08 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vitrinekast model nr: Z29279, versie 08/2013 (op doos ook nog nummer 92076). Aan de wand gehangen. Nu, in verband met verplaatsen, de deuren uitgenomen voor lager gewicht. Nu verbrokkeld het kunststofdeel van de scharnieren, zodat de metalen veren er uit vallen en de scharnieren niet meer te gebruiken zijn.

Gewenste Oplossing:

Bij ontvangen van nieuwe scharnieren (6 stuks).

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 augustus 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Lidl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Freewheeler