Klacht: Visa pure gaat niet meer aan

op 14 december 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik gebruik mijn visapure nu ongeveer 3 maanden, vorige week wilde ik mijn gezicht reinigen maar de visapure ging niet aan toen ik op het knopje drukte. Dat vond ik natuurlijk heel vervelend! Ik had het apparaat een paar dagen daarvoor nog helemaal opgeladen dus het kon niet zijn dat de visapure opgeladen moest worden. Een half uur later ging de visapure opeens vanzelf aan, deze begon een minuut te trillen en ik kon hem niet uitzetten. Het leek alsof het knopje het niet meer deed. Na een kwartier ging hij alweer uit zichzelf aan! Daarna bleef de visapure uit zichzelf aan gaan, die nacht wel ongeveer 7 keer, ik werd er zelfs een paar keer wakker van! Sinds dien heb ik de visapure niet meer gebruikt natuurlijk.

Ik zou graag willen weten of het reparenen kan worden of als ik een nieuwe kan krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ZoricaS