Klacht: Vip is geen “Vip” cottages nr 506. Limburgse Peel

op 16 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Op dit moment zijn wij nog op het Centerparcs Limburgse Peel.
Wij hebben een weekend geboekt in een 4 persoons VIP huisje.
Bij aankomst bleek dat de koffie cups van het Dolce Gusto koffieapparaat niet waren aangevuld. Dit hebben wij gemeld via de WhatsApp service (wat overigens heel goed werkt) en dit werd al snel opgelost. Nu hadden wij al het idee dat er in onze cottages niet of nauwelijks was gepoetst.. dit bevestigde voor ons toen we de (wij staan voor u klaar) folder/beoordeling zagen liggen waar niets op was ingevuld wie onze cottage had gereinigd. De vloeren waren echt vies en overal waren spinnenwebben. Nu hebben wij een dochter van 8 weken oud die dus gelukkig nog niet over de grond kruipt..maar hier moet je echt niet aan denken!
In de slaapkamer staan de bloedvegen van insecten/muggen op de muren en op het plafond..echt smerig. Heb er een foto van gemaakt maar is zeer onduidelijk helaas..
– De wifi verbinding is helaas ook zeer traag.
– De keukenhanddoeken pakket was ook om te huilen (zie afbeelding.) Dit is zéker geen VIP er zaten flinke gaten in de theedoek! Dit ziet niemand? van de wasserij tot aan de gene die ze opvouwt / weg brengt naar de cottages?

Al met al, wij hebben toch een fijn weekend gehad..tussen het kraambezoek door zijn we tot rust gekomen.. eten hebben we in de restaurants gedaan (middags en avonds) en dit was elke keer heerlijk. Wij hadden in ons huisje ook echt de beloofde privacy.
Wij hadden voor we naar de Limburgse peel kwamen al een week geboekt in sept/oktober in Centerparcs Heijderbos en ik hoop dat het vip huisje wat we geboekt hebben daar wél aan de verwachtingen voldoet en schoon is.

Het huisje is echt aan onderhoud toe, maar dat ter zijde..een schoon huisje is het aller belangrijkst dit mag je ook wel zeker verwachten.
Wij hopen in ons volgende verblijf in het Heijderbos een mooier verblijf te treffen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 juli 2017 om 15:01 geantwoord

Op 20 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs telefonisch contact opgenomen met de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een verrassing ontvangen in het volgende verblijf bij Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door amcmanders@outlook.com