Klacht: VIP Huisje zeer slecht

op 14 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste Heer/Mevrouw,

Afgelopen vrijdag aangekomen in Center Parcs het Heijderbos nadat ik eerder die week telefonisch had geboekt.

Wij hadden een VIP Cottage gehuurd voor €625,- Drie nachten met twee personen en een huisdier. Inclusief reserveringskosten en verzekering.

VIP hielt in aldus de website: Broodjesservice, opgemaakte bedden, handoeken pakket en sauna en luxe bad. Tijdens mijn gesprek met de telefonische medewerker vraag ik nog inzake de broodjesservice of wij dat dagelijks invullen wat we willen (3 per persoon) ja meneer dat kunt u dagelijks invullen en dan deponeren bij de receptie, Dat beloofde veel goeds en de VIP faciliteiten in de Cottage brachten mijn gedachten op: Heerlijk met zijn twee en ontspannen!

Na binnenkomst valt het op dat de cottage wat gedateerd is, Kan geen probleem dachten we want het is een ouder park. Maar na een korte inspectie blijkt het toch niet zo VIP waardig te zijn als je mag verwachten en wat er telefonisch is benadrukt “Gerenoveerd”

De Cottage was niet goed schoongemaakt, Keukenkastjes plakte, Spinnen inclusief web op diverse plaatsen, Onder de bank was zeker al lange tijd geen stofzuiger geweest, Natte glazen in de kast. Bad & Douche redelijk schoon en de cottage was verder gestofzuigd blijkbaar met de franse slag. Nou kan dat gebeuren en vindt ik even de stofzuiger erdoorheen eigenlijk niet nodig als gast maar toe maar daar kunnen we overheen komen dacht ik dus zo gezegd zo gedaan. Vervolgens merk ik vrijwel direct op dat de Verwarmingsroosters in de vloer flink omhoog staan en uit de vloer steken (Valgevaar & Scherpen Delen Met betrekking in ons geval Huisdier maar denk ook aan kleine kinderen!), Verder een mierenlokdoos in de badkamer op de grond toegankelijk eveneens voor huisdier & kleine kinderen, Een kozijn wat eigenlijk geen kozijn meer te noemen is de gaten vallen erin! Veel vocht in de Cottage maar we proberen er het beste van te maken je hebt er hard voor gewerkt. Ook geen invullijst voor de broodjesservice, Naar de receptie en krijgen de mededeling dat er standaard drie broodjes per persoon gebracht worden, Ik antwoord dat heb ik begrepen maar dan graag de invullijst zodat we die in kunnen vullen. Nee meneer het is standaard wat de bakker mee geeft aan het personeel geen keuze erin wat u wel of niet wilt/lust, Wanneer u iets niet wilt of lust kunt u naar de bakker in de Market Dome. Goh? Waarom broodjesservice als je dan toch naar de bakker moet als je ze na bezorging niet lust? Nja prima dacht ik we zien het allemaal wel. Maar je voelt je bekocht door dit alles. Na wat avontureren op het park en zwembad merk ik op dat het droogrek losse spijlen heeft niet het grootste probleem maar km even in de veiligheid te blijven met de eerdere punten. Daarna is het moment aangekomen om de 1e nacht te gaan doorbrengen en te slapen mijn partner merkt op dat haar beddengoed niet schoon is nou daar sta je met je goeie gedrag, Handdoek op de matras en ons eigen beddengoed uit de auto opgehaald, Ik had zelf geen handdoek over en mijn zijde leek oke dus zei ga maar onder ons beddengoed ik red me wel.

Goh wat had ik een spijt! Na een geschat half uur jeukt mijn hele lichaam van top tot teen, Mijn partner klaagt ook inmiddels over jeuk, Ik ben bovenop mijn dekbed gaan slapen of in ieder geval proberen, Na een korte en slechte nacht mijn beklag gedaan bij de Receptie over eerst de jeuk in combinatie met bultjes op mijn lichaam en paar bovengenoemde punten, Meneer heeft u hond toevallig vlooien? Uhm nee mevrouw, Ow dan weet ik het ook niet, Ik antwoorde dat ik sochtends nog wat bekeken had en ik mijn twijfels had of uberhaupt het bed was verschoont. Oke wij sturen dan een schoonmaakster, Prima dacht ik even en noemde ook de geconstateerde gebreken na onze aankomst waarop niet inhoudelijk op gereageerd wordt. Daarop antwoorde ik dat ik uit keek naar mijn verblijf en zeker voor het betaalde bedrag en VIP cottage wel wat mocht verwachten.
De gebreken werd verder niet over gesproken en de slaapkamer zou schoongemaakt worden.

Schoonmaaksters waren iets later als de afgesproken tijd maar wel zeer Behulpzaam en hebben de bedden verschoond. Mierenlokdoos laten staan.

2e Nacht inderdaad geen jeuk meer maar je slaapt met de eerdere gebeurtenis toch niet lekker.

De 3e nacht en tevens onze laatste nacht van de boeking hebben wij niet meer doorgebracht op Heijderbos. Onze welverdiende vakantie en vakantiegevoel was verdwenen. We zijn naar huis gegaan en met gemengde gevoelens.

+ Punten zijn er ook namelijk het zwembad, Eetgelegenheid Snacks, Bosrijk Park. Maar dat neemt onze klachten en teleurstelling niet weg!

Helaas kan ik maar één foto toevoegen, Meerdere op aanvraag

De Cottage is zijn geld echt niet waard, Je zou ontzorgd moeten kunnen genieten van je vakantie. Ook met een goede nachtrust! En verwachten daarbij dat het schoon maar ook veilig is! Van een VIP cottage echt teleurstellend!

Ik vraag geld retour want ik ben niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 15:01 geantwoord