Klacht: Vip huisje vies oud verschrikkelijk

op 01 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Naar aanleiding van ons gesprek met Giellle (klantenservice) 0900 klantenservice moest ik een mail schrijven. Wij zijn een midweek naar centerparcs portzelande geweest 24-4-2017 tm 28-4-2017 in een (VIP) tenminste wat u eronder verstaat. Bij aankomst zag je al dat alle huisjes aan de overkant gestript werden alles lag op de weg stoelen, glas, meubilair, saunabanken saunakachels en heel veel werkbusjes van de werkmensen stonden er, we konden er amper langs. Veel herrie en harde muziek en dit heeft de hele week geduurd. Mijn dochter kon niet steppen door deze onveilige situaties. Je boekt centerparcs voor een veilig onderkomen voor je kind. Huisje was vies, koelkastdeur draaide de verkeerde kant op, vaatwasser klapte open met een val, zonnebank lampen waren aan vervanging toe, douchen in bad ging niet omdat je op de schuine kant moest staan. Tuin klein zonder zon vanwege de begroeiingen. De bank zat vreselijk. bedden waren niet bepaald vip. Tv was donker die is wel Bijgesteld na onze melding. Warm water deed het niet, weer melden. We hebben ruim 800 euro betaald voor een midweek Centerparks, het was bijna om te huilen en zou graag op jullie kosten in de Herfstvakantie een goed VIP huisje krijgen we hadden cottages nr 301 boekingsnr 6255782

Midweek VIP huisje Portzeland die wel schoon en goed is in de Herfstvakantie op jullie kosten van Ma 16 -10-2017 tm 20-10-2017

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 mei 2017 om 10:44 geantwoord