Klacht: VIP huisje iet naar wens / en 2 diverse restaurants slecht

op 13 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Speciaal voor mijn 50 ste verjaardag hadden we een VIP huisje geboekt voor 6 personen in Centerparcs Port Zeeland .
bij aankomst viel ons al op dat de sauna boven was , dus als je in de sauna was geweest moest je eerst de trap af om door de huiskamer dan door de keuken om dan eindelijk in de douche uit te komen .
er bleek ook geen tafel met stoelen in het huisje te staan , maar een kook eiland waar je op bar krukken kon gaan zitten , maar is niet geschikt voor 6 personen omdat het fornuis en onderkasten in de weg zitten .
s\\\’avonds gezellig een spel doen gaat ook niet want het fornuis is aanwezig . toen we op een avond de oven wilde gebruiken moest men een zak lamp aandoen om het bediening paneel te zien zo donker was het .
tijdens de regen komt het water aan de voorkant door de schuifpui. ook op onze laatste avond viel de stroom uit , ook hier zal de verwarming op aangesloten , storingsdienst gebeld , er kwam een persoon en dat bleek iemand van de bewaking te zijn en deze had geen verstand van Electra , dus hij kon het niet oplossen . hij zou het s \\\’morgens als eerste gaan melden , maar ja daar hadden we toen niets aan .
tevens hadden we voor deze midweek een arrangement voor 3 dagen voor 3 restaurants geboekt voor 5 personen ( compleet prijs € 387,50 ).
restaurants waren niet elke dag open . Dinsdag zijn we naar Nonna\\\’s gegaan om te eten . daar werden 4 gerechten besteld met pasta en biefstuk medium gebakken , maar van de 4 biefstukken waren er compleet doorbakken zat geen roodvlees meer aan , tevens de paste was nog hard dus niet helemaal gaar .het gerecht van mijn dochter was men vergeten dus dat werd pas geleverd ten wij met zijn 4 een klaar waren .
zij heeft haar gerecht maar voor de helft op omdat er natuurlijk 4 gezichten zaten te kijken hoe ze zat te eten ( kan natuurlijk niet ) .
Woensdag avond naar de gril gegaan , wij hadden ons al helemaal verheugt op de spies voor 2 personen ( omdat we dit altijd nemen ).
maar wat verteld de ober mij, helaas meneer deze zijn al uitverkocht.
waarop ik hem geantwoord heb hoe kan dat nu weer .
Maandag en Dinsdag waren jullie dicht en woensdag gaan jullie rondt 17.00 uur open en het is nu 17.30 uur en het is al uitverkocht dat kan niet.
ik zie de bedrijfsleider lopen en spreek deze hier op aan , en deze verteld me dood leuk dan zult u helaas iets anders uit moeten kiezen .
ik vertel hem de kok kan dit toch gewoon maken alle gerechten staan op de kaart deze kunnen we wel uitkiezen maar hij kan geen spies maken , vindt dit wel heel erg vreemd ???
Dus al met al heel veel geld kwijt ( € 1500,00 compleet ) en geen feestelijk gevoel aan over gehouden , wat wel had gemoeten .
Wij zijn vaste klant bij Centerparcs en hebben dit nog nooit meegemaakt .
Ben ook benieuwd hoe Centerpacrs met deze klacht omgaat .

In afwachting op een reactie .

Met vriendelijke groet ,

Marc Swaans

Dat laat ik geheel aan Centerparcs over .
Als ik er maar een feestelijk gevoel aan over houd .
wat in eerste instantie al had moeten zijn .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 december 2017 om 10:56 geantwoord

Op 15 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gasten tijdens hun verblijf hebben ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Heeft op 15 december 2017 om 14:17 geantwoord

Deze tegemoet koming geeft niet echt een feestelijk gevoel .

Alle klachten die gemeld zijn door marcswaans