Klacht: vip huis

op 15 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vip huisje voor 4 pers. In Le Trois Forêts 1 week.
Betaal je daarvoor €2500. Geen gebruik gemaakt van de sauna,stonk te hard. Achterdeur ging niet op slot,schimmel in de douche,tuinmeubels stuk,spinnenwebben,je kon door de ramen het bos bijna niet zien echt vuil. Planken onderaan de keuken vielen er gewoon af. Magnetron kon ik geen tijd aflezen of instellen. In bepaalde verlichting geen lampen in. Het was gewoon een ramp! Maar wat mij het meeste ergerde,waren de paarden en pony\\\’s. Die dieren staan zo mager,ziek,onverzorgd dat ik echt kwaad ben! Als echte paardenliefhebber doet dit pijn! Ze eten stro i.p.v. hooi,puur van de honger!!!! Zolang de paarden maar opbrengen,€ 15 voor een half uurtje op een ziek paard rond het park toeren. Ik vind dit pure mishandeling! Bij thuis komst zijn mijn man en ik bij de dokter mogen langsgaan schimmelinfectie aan onze beide voeten! Lang leve Aqua mundo! Ik ben echt teleurgesteld. Wij WAREN vaste klanten bij Center Parcs.

Tegemoetkoming van ons geld. Huis was nog geen €500 waard. En graag een deftige opvolging van de paarden! Want dit kan echt niet!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 16:49 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2017 om 17:03 geantwoord

Een bon van €600 om terug te spenderen bij hun! Terwijl wij daar geen zin meer in hebben. Ook geen reactie gekregen hoe ze het gaan oplossen met de paarden. Vind dit maar zielig. Zou toch ook liever mijn zuurverdiende centen terug zien!

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke84