Klacht: VIP Cottage naam onwaardig

op 11 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

VIP cottage gehuurd voor een weekendje bij Center Parcs, waarbij je dan toch een goed onderhouden gemoderniseerd huisje verwacht. Helaas, de ‘douchebelevenis’ bleek een bijzondere belevenis getuige de foto’s die ik hierbij meestuur. Van een luxe gevoel was zeker geen sprake, eerder armoe. De straaltjes van stortdouche gingen alle kanten op behalve naar beneden, daarbij moest de waterslang van de stortdouche los/omgekoppeld worden als je de handdouche wilde gebruiken. Ook moest je in het bad staan met een douchegordijntje. De badkraan was gewoon smerig. Verder was het tegelwerk stokoud, vies en met dicht gepleisterde gaten. Gaten in deuren en zo kunnen we nog even doorgaan. Ook zouden we een privéterras hebben maar daar was geen sprankje privacy te bekennen. Grote open ramen, geen kleed op de vloer , een ongezellige zeer slecht onderhouden huisje. Voor de gratis bij de VIP cottage behorende Wifi was een kaart nodig, en die was de receptioniste ‘avonds vergeten mee te geven bij het inchecken. Dus dat werd pas de volgende dag.
Wij gingen er van uit dat wat Center Parcs verhuurd goed is, maar daar is nu verandering in gekomen.

Het verschil in prijs tussen VIP en 'gewoon' huisje terugbetalen om nog enigzins de teleurstelling van samen een weekendje weg te verzachten.
Center Parcs mag deze huisjes niet meer als VIP bestempelen maar ze nog onder de comfort huisjes verhuren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 februari 2018 om 13:37 geantwoord

Op 12 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gasten tijdens hun verblijf hebben ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Heeft op 12 februari 2018 om 16:15 geantwoord

Wij zijn niet van plan nogmaals bij Center Parcs te boeken dus die 'cadeau' bon heeft voor ons geen penkele waarden. Het zou namelijk betekenen dat wij eerst weer geld bij Center Parcs moeten besteden. Slim bedacht !

Alle klachten die gemeld zijn door jhonkoop