Klacht: VIP cottage 445 de Eemhof niet schoon en val van mijn vriend

op 04 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Toen wij vrijdag 23 september jongst leden op de Eemhof aankwamen bij onze VIP cottage was de cottage niet schoon bloedvlekken op het plafond van doodgeslagen muggen kapotte losse slaapkamerlampen de lampen hingen los losse en blote eletriciteitskabels hingen los in de slaapkamer van de cottage. afgebrokkelde stenen bij de openhaard en zondag 25 september jongst leden heeft mijn partner op de Eemhof een lelijke val gemaakt van 3 trappetjes naar beneden bij de receptie en de winkels voor aan het park en heeft daar een hersenschudding aan over gehouden ik heb de noodlijn gebeld zondag 25 september ’s avonds dat het heel slecht ging met hem door die hersenschudding en deze klachten zijn ook gemeld bij de receptie van de Eemhof

als wij als compensatie een gratis weekje tegoed krijgen van jullie op de Eemhof in een schonere cottage

of mijn geld terug een bedrag van € 426 euro

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:52 geantwoord