Klacht: Villa gecanceld door verhuurder geen acceptabel alternatief 8 dagen voor vertrek!

op 15 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb in januari 2017 een luxe villa gehuurd op Sicilie via booking.com. Uiteraard heb ik na de bevestiging ook voor 5 personen vluchten geboekt en een passende huur auto. Toen ik onlangs de verhuurder aansprak krijg ik een vreemde reactie waarop ik booking.com gevraagd heb contact op te nemen. Plots werd 11 dagen voor vertrek! de accommodatie gecancelled (vertrek aanstaande zaterdag 22 juli as). Booking.com heeft alternatieve locaties aangeboden maar die voldoen niet aan onze wensen/eisen. Er zijn geschikte alternatieven maar daar liggen de kosten hoger dan van de locatie die we geboekt hebben (niet vreemd nu in het hoogseizoen 99% van de accomodaties geboekt zijn – bron booking.com zelf). Booking.com wil hier niet aan mee werken en zet ons nu voor het blok. Of zelf veel meer betalen of nu annuleren en hopen dat je elders nog iets kan boeken (kosten voor annuleren van vluchten, autohuur en extra kosten voor nieuwe vluchten, autohuur etc.). Ik vind dit gedrag van booking.com zeer ongepast en niet passend bij een organisatie die klant tevredenheid zo hoog in het vaandel heeft.

Als Booking ons een kwalitatief vergelijkbaar alternatief aanbied of een vergelijkbaar alternatief in een ander land en ons compenseert voor de extra kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deventer1971