Klacht: Viezigheid in VIP cottage

op 23 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst in de VIP cotta+-

ge(nr. 101) vond ik tussen het bestek een aantal messen en een schaar waar vieze plakkerigheid op zat. We hebben die omgeruild bij de receptie voor schone spullen (géén excuses ontvangen). De toiletbril zat los en er zou direct iemand komen om het te repareren. Na 3 uur wachten, we hadden wel willen zwemmen, kwam er iemand om het te repareren. Hierna zag ik dat er nog remsporen zaten in het toilet van de vorige bewoner, heb ik zelf maar schoongemaakt. Toen wilde ik de handdoeken op het plankje onder de wasbak leggen (dat is daar toch voor?) en bleek dat plankje verstopt onder een dikke laag stof. Na dat schoongemaakt te hebben ben ik maar eens verder gaan inspecteren en vond, buiten door het hele huisje zand, zowel onder de bank als onder het bed allerlei resten van eerdere bezoekers. Gelukkig waren het stukjes speelgoed, oordopjes e.d., je wilt toch niet weten wat je nog meer onder een bed kunt tegenkomen…. Dus na een grondige schoonmaak (nét waar je zin in hebt als je op je vakantieadres aankomt maar ik moet wel, ben longpatiënt dus stofarm is wél zo fijn)kwam ik aan bij de badkamer waar het vieste van het vieste mij verwelkomde; een pluk haar van een ander in het putje! Ieuwww! Gelukkig kan mijn partner daar beter tegen en heeft het verwijderd. En helaas zat er ook zwarte schimmel tegen de rand van de douchewand. Ik snap wel dat die huisjes vochtig zijn maar toch is dat goed te voorkomen. Hierna wilden wij graag op het internet (helaas staat dat beroepsmatig nooit stil)en dat was, volgens een mail die ik ontvangen had, de gehele periode bij het VIP arrangement inbegrepen. Maar helaas zat er geen kaartje bij het welkomstpakket en de receptie was al dicht. De volgende dag hebben we dit gemeld en kregen, jawel, 1 kaartje voor 100 minuten waarmee we moesten doen tot dinsdagmiddag (5 dagen verder)want dan zouden de zgn. “family cards” pas weer binnen zijn (wederom géén excuses). Dan toch maar weer een ouderwets krantje kopen in de supermarkt. Verder heb ik de tip om bij de stofzuiger een extra lege zak te leggen zodat je de rest van de week niet hoeft te proberen een huisje schoon te zuigen met een volledig uitpuilende zak. Wij hadden deze luxere (lees: duurdere) VIP-optie genomen om na een hele drukke periode even geheel tot rust te komen met alle bijkomende luxe maar helaas hebben deze vieze zaken de pret wat gedrukt. Overigens liepen wij tijdens een wandelingetje over het park tegen de geheel nieuwe VIP-cottages aan die op een prachtige locatie lagen (zelfde prijs/catagorie als onze ‘vernieuwde’ cottage) en zeker niet gedateerd waren zoals ons huisje. Ik bedoel; ik ben natuurlijk niet blind…. Laten we eerlijk zijn, het verschil is enorm! Ik had hoge verwachtingen van Centerparcs maar deze maakt het helaas niet waar (behalve overigens Aqua Mundo en de Jungle Dome, die zijn geweldig, eerlijk is eerlijk!). Mocht U meerdere foto’s willen van geuite klachten kan ik deze op verzoek aanleveren, bij deze klacht kan ik maar 2MB aan fotomateriaal aanleveren.

Gedeeltelijke restitutie of gratis weekendverblijf in park naar keuze in VIP bungalow om toch eens te proeven aan hoe het nu eigenlijk hoort te zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 januari 2014 om 11:35 geantwoord

Op 23 januari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door h.knapen@gmail.com