Klacht: Vieze pinautomaat

op 01 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van je bericht. Kun je misschien aangeven om welke automaat het precies gaat? Zorgen wij dat de automaat weer snel bruikbaar is. Met vriendelijke groet, ABNAMRO Webcare Gabie

Reactie van de melder van de klacht Will smeets

3 maanden geleden - Goede avond, Het betreft de pinautomaat aan de Raadhuisplein 2 in Reuver Bedankt voor de snelle reactie! Met vriendelijk groet, Will Smeets

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Beste Will, Dank je wel voor het doorgeven. Inmiddels heb ik de beheerders van onze geldautomaten gesproken over de automaat in Reuver. Zij sturen een schoonmaakploeg, om de automaat een opfrisbeurt te geven. Met vriendelijke groet, Elvira ABNAMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Will smeets

3 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor de snelle afwikkeling! Pinautomaat is weer netjes!! Hopelijk wordt het nu beter bijgehouden!! met vriendelijke groet, Will Smeets

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 01 september 2018 om 11:58 geantwoord

Beste Will,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het fijn om te horen dat de geldautomaat er weer netjes uitziet.

We houden dit inderdaad in de gaten houden, zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst. En mocht er later toch nog iets zijn, horen we het graag.

Elvira
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Will smeets