Klacht: Vieze harde stukjes en heel veel graten in voorverpakte zoute haring

op 19 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag voorverpakte zoute haring bij de Lidl gekocht een zgn driepak , en 1 gegeten : hij zat vol graten en harde stukjes.
Echt niet smakelijk, normaal zit in zoute haring altijd wat graatjes maar deze zat helemaal vol en was duidelijk niet goed schoongemaakt

Gewenste Oplossing:

Ik ben altijd tevreden over de Lidl, doe er heel vaak boodschappen , echter nooit zoute haring daar gekocht, dus was wel even schrikken net!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juni 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lies de Bruin