Klacht: Vies, vuil en verouderd

op 07 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zaten in huisje 335 een 8 persoon. TOEN wij binnenkwamen hebben we zelf alles schoon gemaakt alles plakte en was heel smerig. Ook alles afgewassen.
In 1 slaapkamer lag nog een kleding stuk in een andere slaapkamer vonden wij een vieze zakdoek tussen het bed gepropt.
Dan wordt er lekker schoongemaakt zeg. Over de schilderijen is nog nooit een doekje gehaald zat vol met spinrag.
De vloer was zo zwart als de kachel. De kinderen liepen even op hun sokjes die zagen er gelijk niet meer uit.. het douche gordijn zat nog met 2 of 3 haakjes vast.
Daar betaal je dan o
Een hoop geld voor. Klopt van geen kant.
De bedden waren helemaal verschrikkelijk. Overal diepe kuilen of je lag tegen een soort helling.

Als het er netjes en schoon uitziet.. en de bedden goed zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 februari 2018 om 11:02 geantwoord

Op 9 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat de gasten hebben ervaren tijdens hun verblijf. Conform de algemene voorwaarden dient een gerechtvaardigde klacht direct en ter plaatse aan de parkleiding voorgelegd te worden om de leiding in de gelegenheid te stellen een gepaste oplossing aan te bieden. Er werd een gepaste compensatie aangeboden aan de gasten.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Bramsen