Klacht: Vies, vuil en oud

op 21 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst op de vossemeren hebben wij gemeld dat de bank en stoel heel vies waren.
De huishouding is langs geweest met de melding dat zij er niets aan kunnen doen omdat ze de hoezen/ kussens niet op voorraad hebben.
Ze hebben er wat opgespoten en dat was dat.
Wij hebben dus maar zelf er een badlaken overheen gedaan ter bescherming van onze kleding.
Verder hebben wij zelf de afstandsbedieningen, plafond in de bad kamer maar schoon gemaakt.
Ook zaten er vieze vuile vlekken in de vloerbedekkingen
Dit zijn wij absoluut niet gewend van centerparks.
Dit huisje kan wel een flinke opfris buurt gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Dat is geheel aan jullie hoe hier mee om te gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 26 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Alle klachten die gemeld zijn door Rev1971