Klacht: Vies vies en nog eens vies

op 15 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Klacht nummer twee, onze laatste dag, eindelijk na huis uit dit vieze horror huis brrrrr. Zelfs me zoontje van vijf huilt dat ie na huis wilt.. Ijskast helemaal vol met schimmel.. Stof stof en nog eens stof.. Wij zijn alledrie astmatisch, me zoontje is dus ziek, fijn hoor, zon schoon huisje, midden van de week zijn ze geweest met een flesje wijn en memory spel!! Dit keer laat ik
Me daar niet mee afschepen, schimmel in de koelkast? Kunnen dood ziek van worden!! Jullie kunnen met een heel goed alternatief komen heb overal foto’s van laat het hier echt niet bij zitten.. Schande geen woorden voor, komen al 20 jaar bij centerparcs dit heb ik nog nooit meegemaakt..

Heel goed alternatief!!! Had me geld beter in de prullenbak kennen gooien..

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 09:40 geantwoord

Heeft op 20 september 2016 om 19:43 geantwoord

Ik ga hier zeker niet mee akkoord, ik en me zoontje zijn al vanaf donderdag ziek!! Twee keer huisartsenpost gezeten.. Weekendje terug in een heeeeeel schoon huisje, dan praten we verder.. Ik heb overal foto's van, anders ga ik andere maatregelen nemen

Alle klachten die gemeld zijn door Dhagemans24