Klacht: Vies ranzig huisje kempervennen

op 19 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik dacht een leuk weekendje te hebben geboekt voor vaderdag. Maar helaas zijn wij vandaag al na huis gegaan. Wij zijn vrijdag aangekomen in huisje 954. Mijn zoontje van 16 maanden kroop over de vloer en zijn handen waren zo zwart als ik weet niet wat. Hmm al geen goed voorteken. Wil ik mijn zoontje in bad doen zie ik dat er schimmel zit op de kitranden die doorloopt na de voegen. Verder Hing er een hele vieze muffe lucht op alle slaapkamers. Die met een raam open niet wegging. Heel veel achterstallig onderhoud zoals een gat in een slaapkamer deur. En matrassen waar kuilen in zitten waar je u tegen zegt. De doodgeslagen vliegen zitten nog op het plafond. En de spinnen die overal zitten. Een knopje van het gasfornuis die is afgebroken. En kinderbedje waar mijn zoontje met zijn vingers tussen zat. Geen spathek voor de openhaard. De verwarming die je niet aan kunt zetten omdat die gloeiend heet word.

Een passende oplossing en eventueel een vergoeding.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 juni 2016 om 09:55 geantwoord