Klacht: Vies, oud, tweelingwagen, tuin

Lisa79 op 13 april 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het huisje waar wij van 94 tm 164 zouden zitten was vies, oud en kwam zeker niet op ons over als premium huisje. Tevens kon onze tweeling wagen niet verder dan de gang. De enige optie was dan ook via 3 andere huisjes hun tuin te rijden. Dit werd ook als optie gegeven door de receptie….
Verder hadden we met onze 3 jarige zoon een tuintje van 2 bij 1 met daaronder een afgrond en water. Al met al een grote teleurstelling!!! Het werd mooi weer die week dus op 134 hebben wij besloten naar huis te gaan waar wij wel een tuin hebben.

We hebben nu zeker een heel lang weekend weg gemist. Het zou netjes zijn als dit gecompenseerd werd.
Tevens zou er in de omschrijving van het huisje kunnen komen te staan dat het huisje naast rolstoel onvriendelijk ook duo wagen onvriendelijk is!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 april 2018 om 15:13 geantwoord

Op 13 april jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar deze gasten. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die deze gasten hebben ervaren gedurende hun verblijf op het park. Bij het reserveren van een verblijf, wordt er akkoord gegaan met de algemene voorwaarden die omschrijven dat de huurder zich ervan gewist welk type accommodatie gereserveerd wordt. De beschrijving, foto's en een plattegrond van het gereserveerde wordt weergegeven op de website www.centerparcs.nl.

Lisa79

Heeft op 13 april 2018 om 15:14 geantwoord

Er is geen oplossing geboden alleen uitleg rond rolstoel cottages. Prima. Maar probleem van het “tuintje” blijft!

Alle klachten die gemeld zijn door