Klacht: Vies huisje nu onder de bedwantsen

op 03 juli 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste Center Parcs,

we zijn vorig weekend naar Kempervenne een weekend geweest. Vrijdag aangekomen schok hoe het huisje eruit zag. Stond muf en zat helemaal vol met beestjes. Allemaal haren in de douche te smerig om te gaan douchen. Gelijk een Klacht bij de receptie ingediend en zouden een schoonmaker sturen. Na een tijd wachten geen schoonmaker te zien. Weer gebeld en ze zouden het nogmaals sturen. We gingen dan maar eerst zwemmen, kwamen terug en er lag een briefje dat ze waren geweest voor de onderhoud ???? De volgende dag maar weer naar de receptie gegaan dat er niets gebeurd is en we wilde dat het schoongemaakt werd en niet voor onderhoud. Foto’s laten zien aan de receptie hoe het er uit zag. Ze zouden weer iemand sturen maar helaas niemand geweest de manager aangesproken maar die zei we hebben mensen te kort sorry….We zijn van ellende zondag ochtend maar weer naar huis gegaan het was geen leuk weekend voor ons terwijl dat wel had moeten zijn. Maar ten slotte kwamen we zitten we nu met bultjes en één van ons zo erg die is maandag naar de dokter geweest want het leek niet op muggen bulten maar de dokter zei gelijk het komt van bedwantsen…. We hebben ook dit gemeld bij Center Parcs maar ze moesten dat eerst uitzoeken of dit waar is terwijl de dokter een brief heeft meegegeven dat het zo is. Wij zouden hierover terug gebeld worden maar helaas nog steeds niets van ze gehoord te erg voor woorden.

Omdat wij eigenlijk niets aan ons weekend hadden (alleen zwemmen was leuk) wil ik gewoon mijn geld terug en geen cadeaubon of een nieuwe reservering want naar Center Parcs ga ik dus nooit meer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 juli 2019 om 10:56 geantwoord

Naar aanleiding van de melding hebben wij contact opgenomen met het park. Allereerst werden de excuses aangeboden voor het feit dat er geen gevolg werd gegeven aan de melding ter plaatse. Dit is niet de normale gang van zaken.

De melding over de bedwantsen nemen wij zeer ernst. De cottage werd nagekeken door hiervoor speciale opgeleide medewerkers van de groendienst. Er werden geen bedwantsen, noch de uitwerpselen hiervan teruggevonden. Naar alle waarschijnlijkheid zijn deze afkomstig van de brandhaartjes van de eikenprocessierups. Wij stellen op verschillende parken immers een verhoogde melding vast van gasten die overlast hiervan ondervinden. De symptomen die gasten ons melden komen overeen met de omschrijving die de gast geeft.

Uit gastvriendelijk oogpunt werd er een kortingsvoucher voor een volgend verblijf aangeboden.

Heeft op 08 juli 2019 om 11:26 geantwoord

hiermee ga ik niet akkoord , ik heb een brief van de huisarts met daarin dat het wel bedwantsen zijn.
Ik ga niet akkoord met een tegoedbon , wij komen hier niet meer terug .
Anders maken we melding via de GGD .
Graag hoor ik iets terug
Mvg Alie

Alle klachten die gemeld zijn door Alie Vorstenbosch