Klacht: Vies huisje en veranda

op 23 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn gister teruggekomen uit Frankrijk Center Parcs Lac D’Ailette.
Het huisje was erg smerig met vuile muren veel ongedierte en overal spinnenwebben en spinnen, echt in iedere hoek. Toen het opeens ging regen kwam de regen door de schoorsteen naar binnen.
Verder hadden we als gelegenheid om buiten te zitten een veranda aan het meer. Omdat wij echte buiten mensen zijn leek ons dit echt geweldig mooi. En dat was het ook. Alleen konden we er niet zitten. Er zaten zeker 5 zwaluwnesten op de veranda in de hoeken boven de ramen. Al het tuinmeubelair en de muren en de leuning van de veranda zat onder de vogelpoep. Ook hier zaten veel spinnen en webben en andere ongedierte. We hebben hier een melding van gedaan en de beste mensen kwamen meteen om schoon te maken. Wij zijn weggegaan en toen we terug kwamen zagen we echter geen verschil.

Het zwembad daar en tegen was echt super!!!

Voor een prijs van 1250 euro verwachten wij wel een schoon huisje. Wij vonden dit echt een hoop geld. Als we dit van te voren wisten waren we zeker niet gegaan zeker niet voor dat geld.

Dan ben je ook nog friends met center parcs. Wij zijn op genoeg parken geweest maar dit was echt erg.

Wij willen graag een tegemoetkoming van een week in Nederland in een schoon huisje

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 24 augustus 2016 om 08:32 geantwoord