Klacht: Vies huisje en kattenplas in de slaapkamer en matras

op 18 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik heb met mijn gezin voor 1 week een huisje geboekt bij de Vossemeren, direct na binnenkomst viel op hoe vies het huisje was, wasbak met tandpasta, haren in de badkuip, vuil aanrecht, beschimmeld afdruiprek etc. Het ergste moet nog komen…de slaapkamer stonk, een penetrante lucht. De oorzaak kon ik niet makkelijk vinden, maar ’s nachts benam het me de adem, uiteindelijk ben ik op de kamer bij mijn dochters gaan slapen, ook mijn man kon de lucht niet meer verdragen. De laatste nacht schoof hij mijn bed op de kamer van de meiden, toen was het al heel snel ook in die kamer van de stank vergeven, oorzaak bleek het matras dat onder geplast was door katten (de gordijnen en vloerbedekking overigens ook). Gemaild met centerparcs want bij de receptie werd ik met een flesje kinderchampagne afgewimpeld, ik zou binnen 2 weken een passende reactie krijgen ,nu de twee weken zijn al ruimschoots overtreden en niets meer van centerparcs vernomen. Ik ben hier heel boos en verdrietig om, ik zal mijn verhaal ook aan ieder die het overweegt naar dit park te gaan vertellen en ze het ten zeerste af raden!

Ik zou graag een tegemoet koming zien daar ik een week lang nauwelijks slaap heb kunnen pakken, ik heb een jaar lang gespaard en gehoopt op een ontspannen vakantie, gezien de ellende die wij als gezin hier hebben meegemaakt in dit vieze huis zou een week in een schoon huisje/park de juiste oplossing zijn of netjes mijn geld retourneren.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door n.hilgersomboekingds