Klacht: Vies huisje en een hoop teleurstelling voor de kids

op 19 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een vip huisje op de eemhof.
Na meerdere malen bij dit park zijn gewoon was dit x met stip de slechtste ervaring helaas.
Ons huisje had een hele erge urine lucht in de toilet de badkamer rook heel muf en op verschillende plekken in het huisje stof en spinneweb plukken.
Ook deden op meerdere plekken de verlichting niet.
Op het park was dit x heel veel defect waardoor onze zoon de 1 naar de andere teleurstelling kreeg.( heel lastig uit te leggen aan een kindje die er zo na toe heeft geleefd dat er veel niet mogelijk is vanwege defecte spullen )

We zouden graag dit weekend een x overdoen.
Zodat onze zoon daniet wel alle dingen kan doen die hij graag had willen doen die hij zich kan herinneren van de vorige keren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 september 2016 om 09:23 geantwoord

Heeft op 20 september 2016 om 20:32 geantwoord

Ik ben erg blij dat cp zich kan vinden in de fouten.
Maar wie garandeert mij dat het volgende x wel goed is.
Ik wil heel graag een x terug komen om mijn kids toch het weekendje te geven waar ze naar uit hebben gekeken.
Maar om mij een waardebon van 60 euro te geven vind ik wel een hele schrale trost.
Nu moet ik evengoed voor een herkansing veel geld betalen in de HOOP dat ik mijn Kids deze x niet teleur stel.
Want ga Kids van 4 maar eens uitleggen waarom de dingen die hun graag willen doen defect zijn.
Graag zien wij toch een iets betere tegemoet komen

Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Laanio