Klacht: Vies huisje dat aan vernieuwing toe is

op 24 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij bevinden ons momenteel in een huisje op de Huttenheugte. Bij aankomst troffen wij een vies huisje waar we met o.a. een baby en een peuter in het gezelschap niet blij mee waren. De vloer was zo vies dat het hele gezin pikzwarte voeten had, overal (restjes van) dode beestjes, babybed met resten van de vorige er nog op, babymatras zonder bescherming in een muf vies hok op de grond onder de vlekken, wc stonk ontzettend naar de urine, lamp vet en onder het stof, matrassen/dekbedden/kussens oud en vol vlekken, bedombpuw smerig (zelf maar schoongemaakt, doekje was pikzwart). Na melding is de vloer en wc gereinigd en het plafond in de woonkamer een beetje bijgepoetst maar nog steeds is het hier niet echt genieten. Dat je voor minder luze betaald ok. Maar hygiëne is een must!!! Zonde want wij zullen dus niet snel meer voor Center Parcs kiezen nu. De prijs die wij voor een weekend voor dit huisje betaalden is het totaal niet waard!

Compensatie van het bedrag. Geen korting want wij zullen niet snel terug keren.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2016 om 14:37 geantwoord

De gast werd per mail gecontacteerd op 26 juli door de afdeling Webcare Team Hoofdkantoor Center Parcs. Excuses werden aangeboden dat na melding de klachten niet voldoende werden opgelost. En ter ondersteuning van excuses en uit gastvriendelijk oogpunt werd er een voucher, geldig bij een volgend verblijf van Center Parcs, aangeboden.

Heeft op 26 juli 2016 om 15:13 geantwoord

Zoals wij aangaven zijn wij niet voornemens nogmaals bij deze organisatie te boeken. Daar wij van mening zijn dat de slechte staat van dit huisje niet het resultaat is van 1x niet schoonmaken maar stelselmatig slechte schoonmaak. Wij hebben meerdere foto's die dit ondersteunen. Op het zwembad van het park was niets aan te merken dus als de bon hiervoor geldig zou zijn zou het al schappelijker zijn. Echter geldt deze voucher alleen voor het boeken van een cottage.
Bovendien is het aanbieden van een kortingsvoucher onder deze voorwaarde geen compensatie naar de klant maar een manier voor het park extra inkomsten te genereren. Het zet aan tot opnieuw huren en dus extra geld uitgeven aan deze organisatie.
Schappelijk in onze ogen is compensatie van de al geleden kosten of als uiterste oplossing de voucher omzetten naar een Aqua Mundo giftcard.

Bericht van Center Parcs

9 maanden geleden - Gast werd opnieuw op 28/07 door de afdeling Webcare Team gecontacteerd. De eerder aangeboden bon werd geblokkeerd en zwemtickets werden aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door M.kosterman