Klacht: Vies huisje

op 07 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij verbleven van 0309 tot 0709 2018 op de Eemhof, helaas zijn wij op 0609 in de ochtend al vertrokken omdat ons huisje zo ontzettend smerig was en al onze kleding allemaal vochtig was door het huisje!! Het zwembad is echt ontzettend leuk en netjes maar de huisjes zijn echt smerig de wc stinkt naar plas en er helpt ook niks voor!! De badkamer zijn de voegen voor een groot deel zwart!! Er ligt overal stof onder het bed, de horren op de slaapkamers zitten vol met vuiligheid en dode beesten.
Bij aankomst waren de extra bestelde artikelen niet geleverd waarvoor ik wel betaald heb. Ik wilde gister avond nog even met mijn dochter gaan zwemmen omdat zij het heel jammer vond dat we eerder weg zijn gegaan. Bij aankomst in het zwembad 19.30 werd vriendelijk verzocht om te keren terwijl mijn dochter al in het kleedhokje stond ongeveer want het zwembad sluit om 20.00 terwijl overal aangegeven staat 21.00!! Een huilende dochter die niet mocht zwemmen. Er werdt verzocht morgen weer terug te komen.
Erg jammer!! Vind Het veel geld voor zo’n huisje!!

Ik hoop dat de eemhof met een passend voorstel komt. En zeker wat gaat doen aan de huisjes om meer teleurstelling te voorkomen!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 september 2018 om 10:02 geantwoord