Klacht: Vies huisje

Huttenhugte op 28 maart 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn 23 maart 2018 een weekendje met 2 baby’s en 6 volwassenen en 2 honden naar de huttenhugte geweest. Was echt smerig er klein. Ook maar 1 wc in de badkamer. De volgende dag waren al 4 van de 6 ziek. We hadden patat en zo gehaald en hadden ook nog gezwommen. Ik denk dat het eten niet goed was en vooral de hygiëne dat we daar ziek van zijn geworden. Als je in het bad stond te douchen kwam de troep via het putje weer naar boven. Je zag ook dat het huisje echt oud was en het bedrag wat we ervoor betaald hebben dat is het een echt niet waard.
Supermarkt zou op zondag tot 18.00 uur open zijn maar was om 16.00 uur al gesloten. Ook weer zoiets stom.
Jammer centerparcs ik denk dat je daar echt iets aan moet gaan doen. Dit is echt de laatste keer dat ik daar bent geweest

Dat ze in ieder geval contact zouden opnemen en iets aan de klacht gaan doen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 maart 2018 om 15:04 geantwoord

Op 30 maart jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail verstuurd naar de klant. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat deze gasten hebben ervaren. Vervolgens werden de gasten geïnformeerd dat er een intern onderzoek is opgestart. Als dit onderzoek beëindigd is, worden deze gasten hiervan op de hoogte gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door