Klacht: vies huisje

op 21 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een huisje geboekt van maandag tot en met vrijdag. Bij aankomst was het huisje te vies voor woorden. We hebben zelf de nodige dingen schoon gemaakt maar op woensdag waren we zo beroerd (opgezette klieren, verstopte neus en benauwd/hoesten) dat wij er melding van hebben gemaakt bij de receptie.

Het huisje was vochtig, in de badkamer zat schimmel, dode dieren op de kast, overal stof en spinnenwebben, houtrot en zelfs spinneneitjes in de balken van het plafond. Onze dochter had een half uur op bed gelegen en had allemaal rode bultjes in haar gezicht. Ze was ontroostbaar.

De oplossing die wij kregen was een tegoedbon van 25 euro die wij uit moesten geven op het park. Hiermee was het huisje nog steeds vies, zat er nog steeds schimmel in de badkamer en werden wij ziek zodra we binnen kwamen.

Wij zijn op woensdag avond naar huis gegaan omdat het echt onverantwoord was om nog te blijven met onze (8 weken oude) dochter en bij de receptie gaven ze ons geen passende oplossing.

Toen wij vanuit huis belde om aan te geven dat wij naar huis zijn gegaan en met de bovenstaande reden, werd ons verteld dat dit heel spijtig is maar dat zij ons niet verder kunnen helpen want we zijn zelf naar huis gegaan. Zij hadden liever gard dat wij nog een nacht gebleven waren en dan vandaag (op donderdag) naar de receptie zouden gaan en weer een klacht zouden doorgeven.

Daar gaat je eerste vakantie in 5 jaar en de eerste vakantie met je gezinnetje. Wij zijn er helemaal van slag door. Nu hebben wij ineens de fouten gemaakt.

Wanneer wij een gedeelte van ons geld terug krijgen voor een nieuwe vakantie of een andere passende oplossing.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 september 2017 om 10:59 geantwoord

Heeft op 22 september 2017 om 13:43 geantwoord

Wij willen niet meer naar centerparks. Aan de cadeaubon van €40 hebben wij dus niks. Plus wij hebben onze vakantie 2 dagen eerder moeten beëindigen. Dat is wel iets meer geld dan €40

Alle klachten die gemeld zijn door familiellups