Klacht: Vies en te klein

op 13 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na heel lang afwegen of we wel Centerparks zouden boeken of niet, de plaza heeft de doorslag gegeven (na een negatieve eerdere boeking op een ander centerparkspark). Na een telefonische boeking en in goed overleg dat er 10 volwassen personen en 1 kindje in 2 huisjes naast elkaar zouden komen. Op mijn vraag of dit wel (nieuwe) mooie huisjes zouden zijn werd in de boeking al een beetje raar over gedaan. Maar we dachten 1x slechte huisjes mogen we niet alle parken aanrekenen, dus boekten we 2 huisjes. Mijn ouders willen dit ieder jaar betalen (van hun AOW)
Niets is minder waar bij aankomst bleek het om een 50 jaar oud huisje te gaan met nog oudere inrichting. 2 volwassen mensen moesten op een kinderstapelbed slapen (mijn zoon is 2 meter) Daar komt bij dat de huisjes vies en klein waren. ( ik per telefoon had gevr en wilde ook meer betalen voor een goed huisje) De slaapkamers stonken vies en muf en waren mega klein niet meer van deze tijd en zeker niet met een groep van 11 personen. De keuken was zo klein dat ik meerdere blauwe plekken heb van het stoten aan deurkrukken, los van het feit dat er helemaal geen luxe is in de keuken zoals een afwasmachine (hoezo goed ingerichte keuken)
In de veronderstelling dat er een fout is gemaakt wij naar de receptie, daar konden we nog een uur wachten voor we eindelijk te woord werden gestaan. Maar dit mocht niet baten omdat de meningen ver uiteen liepen over of er een volwassenen pers op het stapelbed kon slapen Teleurgesteld zijn we terug gegaan naar ons huisje. Daar aangekomen eerst maar koffie gezet en overleg, 1 moest er dan maar op de bank slapen maar ook dat laat te wensen over en het huisje schoongemaakt. Alles uitgepakt gekookt en samen gegeten. Ondertussen de eersten van ons naar het zwembad, komt er een medewerker van het park naar ons toe of we dan toch weer terug zouden willen naar de receptie omdat er waarschijnlijk een fout was gemaakt. Toch nog een beetje blij dat we gehoord waren, wij terug naar de receptie maar ook nu weer een uur wachten voor we iemand konden spreken. We konden als we wilden naar een groter huisje 2 x 8 inmiddels was het 20:00 en niemand had nog zin om alles weer in de auto te laden daar komt bij dat er 4 aan het zwemmen waren. We hebben dit aanbod afgeslagen, ook voor mijn moeder die kon dit niet meer (74jr) maar riep bij ons wel vragen op hoezo kon het nu wel en waarom eerst zo moeilijk doen. Ik had er bij boeking om gevr en ook verteld dat er 2 ouderen mee zouden gaan. sterren park hoezo ontspannen genieten we hebben eerst 2 huisjes moeten schoonmaken, en nu weer verhuizen.
We kregen bonnen van 10 euro korting bij een activiteit bij boeking, en dus de volgende dag met het hele gezelschap naar midgetgolf maar ook dit bleek niet waar, de bonnen gelden daar namelijk niet omdat het niet van Centerparks is. In de middag een bootje huren maar ook hier konden we ze niet gebruiken. Op zaterdag een golfauto’je huren voor mijn ouders. We zaten best wel ver van het centrum af, ook nu konden we de bonnen niet inleveren volgens mij hebben we een sigaar uit eigen doos gekregen. En dit deed mij aan de reclame denken van de paarse krokodil, u word verwezen naar het volgende loket.
De terrasjes voor ons huisje waren zo slecht onderhouden dat mijn schoondochter achterover is gevallen omdat haar stoel net op de rand van het terrasje is geschoven. En ik kon alleen maar denken gelukkig dat het mijn moeder niet was (dan waren de gevolgen veel erger geweest). Maar ook mijn schoondochter heeft er een rare plek aan overgehouden
Was alles negatief, nou nee we hebben geweldig weer gehad en dat maakte veel goed. Maar of we als groep nog ooit een centerparks zullen boeken NEE waarschijnlijk niet. Ik kan niet snappen dat in deze tijd jullie zulke misleidende reclame mogen voeren als je spreekt over Comfort, die hebben we niet gehad.
Het park zelf is prachtig en daarvoor alleen zouden we best terug willen komen maar de huisjes waar je toch al zo gauw 60% verblijft zijn waardeloos en je voelt je toch een beetje beetgenomen.

Ik zou heel tevreden zijn als je kreeg wat je boekt zonder dat je, je ergens druk om hoeft te maken. Nu waren we 5 uur verder (weg ontspannen gevoel) en niets opgeschoten. Gehoord worden is ook prettig, en vind ik dat ik teveel heb betaald

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 juni 2018 om 11:35 geantwoord

Heeft op 14 juni 2018 om 14:54 geantwoord

Nee ik ben niet tevreden ze geven weer een sigaar uit eigen doos. Daarnaast vind ik het bedrag te laag. En niet verplicht worden om weer bij centerparks te boeken

Alle klachten die gemeld zijn door PietjeButer