Klacht: Vies en onhygiënisch huisje

op 27 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn in de midweek van 20 juni t/m 27 juni 2016 met onze kinderen naar Center Parcs de Huttenheugte geweest.
De kinderen hadden zich erg verheugd op de wildwaterbaan maar helaas bleek die niet in werking te zijn….
Tijdens ons verblijf kreeg ik steeds meer last van bronchitis en de hygiene in het huisje droeg totaal niet bij aan een goed herstel. Sterker nog: het was ontzettend smerig! De badkamer zat vol schimmel, een vieze vuilnisbak, hele smerige ramen vol met dood geslagen vliegen, een roestende koelkast schimmel en viezigheid bij de deuren, spinnenwebben en heel veel stof op de kasten. Verder ook in de kasten zand en stof waardoor we onze kleren niet eens in de kast hebben gelegd,… daarnaast ook roest op bijvoorbeeld de theepot, viezen glazen ene bekers en viezen muren.Het rook er ook heel erg muf en buiten zaten de stoelen vol met vogelpoep, lagen sigarettenpeuken, een afgebroken parasol en gaten in de tegels waardoor een stoel naar achteren klapte doordat de stoelpoot erin kwam. Daarnaast ook allemaal vieze zwarte vlekken op de muur in de tuin. Ook lag er glas op de grond.
Verder zat er onder de deur naar de tuin ook een nest van een roodborstje, zo weinig is er schoongemaakt, en is de telefoon van mijn man ook kapot gevallen doordat hij terwijl hij naar buiten liep aangevallen werd door \\\”vader of moeder roodborst\\\” waarbij door de schrik de telefoon uit zijn hand vloog en kapot is.
De kinderen zijn nu ook steeds aan het hoesten dus de midweek in zo\\\’n smerig huisje heeft ze geen goed gedaan.

Wanneer we een nieuwe midweek aangeboden met onze vier kinderen in een park met een superschoon luxe huisje met gratis activiteit en wanneer de telefoon wordt vergoed.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 juni 2016 om 08:38 geantwoord