Klacht: vies en noodgedwongen na huis

op 15 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,
We hadden geboekt voor afgelopen weekend 10-06-2016 t/m 13-06-2016 op Port zelande. Helaas door het vieze stoffige cottage heb ik vrijdag op zaterdag bijna niet kunnen slapen door dat de stof op me longen was geslagen. Ik heb daarbij dan wel astma maar die was volledig onder controle, tot deze nacht ik snakte naar lucht. Ben daardoor onder gegaan en na buiten om frisse lucht te krijgen en hoopte minder benauwd te worden. Dus die nacht heb ik maar 2 uur geslapen doordat het zo vies en stoffig was. Zaterdags overdag heb ik de cottage zoveel mogelijk proberen te vermijden omdat dat echt op me ademhaling sloeg. maar helaas zaterdag avond ben ik nood gedwongen na huis gereden met me man omdat deze situatie voor mij niet vol te houden was. Vrienden die ook mee op vakantie waren die zijn gebleven. Ik ben dan ook zwanger dus dat is natuurlijk ook niet goed voor het kindje in mij buik. Zondag ochtend ben ik na de longarts gemoeten omdat me benauwdheid niet uit zijn eigen meer weg ging en heb er een bronchitis bij.
We wilde dat weekend weg om tot rust te komen en dingen een plaatsje te gaan geven.
Maar helaas zoals ik al eerder zei ben ik nood gedwongen na huis gemoeten. En is me tot rust komen niet gelukt!
Ik hoop dat jullie Center parcs een tegemoetkoming willen doen. Want ben erg teleur gesteld. En nog niet volledig hersteld.

Ik ben tevreden als center parcs me een zorgeloze vakantie aan bied.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 juni 2016 om 15:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nooijen