Klacht: Vies en kapotte huizen Heijderbos

op 06 juli 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Voor een week een huis geboekt bij Center Parcs Heijderbos. 5 sterren?? Ben benieuwd waar t m in zit. Het huis die wij toegewezen hebben gekregen was te schandalig voor woorden, veel insecten, betaald voor (verplicht linnenpakket) wat niet aanwezig was. Nog erger een omhoogstaand kapot ventilatierooster bij schuifpui waar onze zoon zich al aan bezeerd had, en hij nog erger zich aan open kon halen. Teveel om nog op te noemen dat het gewoon vies was, veel stof, haren en alles plakt.
Bij receptie een ander huis toegewezen gekregen, niks kapot maar ook dit huis, vies, alles plakt en onder t stof. De medewerkers bij de receptie kunnen er niks aan doen, die roeien met de riemen die ze hebben.
Maar dat wij voor een week zomervakantie waar we hard voor gewerkt hebben een bedrag moeten neerleggen voor dit?? Het zou niet moeten mogen.

Als wij ons geld terug krijgen en naar huis kunnen. We blijven hier nu voor de kids en proberen voor hen er wat van te maken.
Begrijp me goed wij gaan altijd op vakantie in vakantie huisjes, wij zijn geen moeilijke mensen en nooit eerder ergens geklaagd,maar dit hebben we nog nooit meegemaakt en dan voor dit bedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 juli 2019 om 11:21 geantwoord

Heeft op 12 juli 2019 om 18:06 geantwoord

Ik ben ik gesprek gegaan met de manager van het park. Een vriendelijke vrouw en ze kwam ons tegemoet in het geven van een diner. Dit is wat ze kon doen. Erg aardig maar ik vind dit niet voldoende gezien de prijs die we moesten betalen voor wat we hebben gekregen. Ik heb dit ook benoemd. Wees eerlijk in wat je verhuurd, vermeld erbij dat alles in een oude staat is, dan kan een ieder voor zichzelf beslissen of diegene het 't geld waard vind. Maar daarnaast t belangrijkste, veroudering is niet het ergste, niet schoon wel. Daarnaast het diner was een lachertje, een buffetrestaurant waar het eten het allemaal net niet is. Ze weten wat ze weggeven. We voelen ons bedonderd. En raden dit park niet aan.

Alle klachten die gemeld zijn door S.vd. Berg