Klacht: Vies appartement

op 09 maart 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Met goede zin vertrokken wij 29 februari naar Oostenrijk, wij hadden daar een appartement gehuurd in fresach , een 450 jaar oude boerderij wat geheel gerenoveerd zou zijn met nieuwe appartementen, daar aangekomen werden we op gewacht door de eigenares, ze begeleiden ons naar het appartement, deed de deur open en zei, daar badkamer keuken en slaapkamer en vertrok weer, wat we aantroffen was er vieze badkamer met haar in het putje en in de douchebak, gewoon alles was vies, kapotte pannen en overal stonk het, het huilen stond ons nader als het lachen, we hebben van ellende 1 nachtje moeten blijven, en zijn zondag 1 maart vertrokken daar, heb 3 dagen de geur van de stank in mn neus gehad, we hebben hier 450 euro voor betaald voor eigenlijk 1 nacht , heb maandag 2 maart een mail gestuurd naar belvilla maar helaas geen reactie op gehad, NOOIT MEER VIA BELVILLA ,

Ik zou pas tevreden zijn als belvilla netjes contact met ons op zou nemen , om dit verder af te handelen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra verheijden