Klacht: Vier maanden lang is 4 € per maand te veel in rekening gebracht (16 € totaal

Pauline van Haren op 20 november 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 augustus 2015 ben ik met Vodafone een Sim Only abonnement overeengekomen voor 10 € per maand voor de periode van 30 november 2015 tot 30 november 2017. Vanaf juli 2017 is echter 14 € per maand in rekening gebracht. Hierover heb ik verschillende keren telefonisch contact gehad met het Vodafone helpdesk. Steeds aardige mensen gesproken die dachten dat dit snel zou kunnen worden rechtgezet. Dat gebeurde echter niet. Toen ik op 23 oktober 2017 weer belde werd me gezegd dat mijn verzoek was afgewezen. Degene die ik toen sprak, keek er nog eens goed naar en kwam tot de conclusie dat er een fout was gemaakt. Er is toen opnieuw een zaak van aangemaakt met ‘spoedbehandeling’. Ik wilde namelijk snel weten waar ik aan toe was omdat ik me aan het oriënteren was op een nieuw abonnement. Ik ben al lang Vodafone-klant en was dan ook in eerste instantie aan het kijken hoe ik mijn Vodafone-abonnement zou kunnen voortzetten, maar als deze fout niet snel zou kunnen worden opgelost niet natuurlijk. Op 24 oktober kreeg ik een sms-bericht met de mededeling dat mijn betwisting in behandeling was genomen en dat de verwachte verwerkingstijd 5-10 werkdagen is. Intussen, bijna 4 weken later, heb ik echter nog steeds niets vernomen.
NB Het probleem lijkt niet te zitten bij de helpdesk-medewerkers (allemaal vriendelijk en professioneel) maar bij de afdeling die dit inhoudelijk zou behandelen.

1. Als het te veel betaalde bedrag (16 €) wordt teruggestort op mijn rekening;
2. Als Vodafone haar communicatie met klanten verbetert -> doen wat je belooft en klanten niet onnodig lang laten wachten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door