Klacht: Veel storing

op 11 juli 2019 over videoland in de categorie Entertainment store

Beste,

Normaal gesproken dien ik niet gauw een klacht in maar ik vind het nu echt wel zodanig erg dat ik echt wel graag een nette oplossing wil voor dit probleem.

Er is zo vaak storing.. Het is gewoon niet leuk meer. Elke keer als ik dan wat wil kijken heb ik zo vaak problemen met bufferen of dat er gewoon weer een globale storing is zoals nu op dit moment(11 juli 2019, 22:43). Zit middenin een serie en dan krijg je weer:

Oh oh..
Videoland doet het even niet. Wij doen er alles aan om je snel weer naar je favoriete series en films te laten kijken!

Ik betaal elke maand netjes voor mijn abbonement. Ik heb ook een abbonement bij Netflix waar ik echt zeer tevreden over ben. Misschien ben ik wel verwend door Netflix omdat ik echt NOOIT een storing heb gehad en ik gebruik het al jaren. Ik vind Videoland gewoon echt te duur als je kijkt naar de kwaliteit, echt jammer..

Ik woon in Noorwegen en ik vond het echt geweldig dat ik toch nog mijn Nederlandse dingetjes kan kijken dus het heeft toch ook wel een waarde voor mij.

Door alle problemen die er steeds zijn, storingen, vind ik het op z’n minst wel zo netjes als ik iets van een compensatie kan krijgen. Ik vind niet dat ik de waarde voor mijn geld krijg als de helft van de tijd Videoland het weer niet doet.

Ik zou weer tevreden zijn als ik voor 3 maanden gratis mag kijken. Ik hoop dan ook dat in de tussentijd de service en kwaliteit verbeterd kan worden zodat er gewoon geen storingen meer aan de orde zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over videoland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over videoland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrtheisawesome