Klacht: Onterecht contract verlengd

Chris1977 op 05 juli 2023 over videoland in de categorie Digitale TV

Mijn abonnement via KPN op Videoland heb ik vorige week opgezegd. Tot mijn grote verbazing zag ik dat er gelijk 11,99 werd afgeschreven van mijn creditcard. Het bleek dat ik een proefabonnement op Videoland (via hun eigen site) had en dat Videoland vond dat dit na het opzeggen via KPN wel door kon lopen. Ik ben teleurgesteld in het feit dat Videoland niet enige coulance wil toepassen omdat ik duidelijk heb aangegeven in mijn communicatie (chat en mail) met hen dat ik geen klant wilde blijven en mijn contract per 1-7 wilde stopzetten. Videoland blijft volhouden dat dit niet kan en dat ik na de proefperiode een contract bij hun ben aangegaan. Zij vergeten daarbij dat er nooit een melding is gedaan dat mijn proefabonnement afliep of een melding dat mijn contract rechtstreeks inging bij hun op het moment van stopzetten bij KPN. Videoland kan zien dat ik nooit van hun dienst gebruik heb gemaakt.

Ik wil mijn 11,99 gecrediteerd hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over videoland

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over videoland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris1977