Klacht: Video verwijderd

Evert Jan Prak op 24 mei 2024 over Facebook in de categorie Social Media

Ik heb een video op mijn facebookpagina geplaatst die gaat over een medewerker van een Israëlische medewerker die lichamen bergt van Israëlische slachtoffers en leugens verspreid over hoe de slachtoffers zijn omgekomen en door wie. deze film toont aan dat het een leugen is en er zijn meerdere onderzoeken gedaan en in films te zien dat dit een Israëlische propaganda is met als doel de Palestijnse mensen te ontmenselijken waardoor de wereldlijke opinie en politiek vals word beïnvloed. Dit is belangrijk voor waarheid vinding en ontmenselijkt een bevolkingsgroep want volgens inter nation recht verboden is. de reden voor verwijdering zou zijn: Het lijkt erop dat je symbolen, verheerlijking of steun hebt gedeeld of verzonden die zijn gerelateerd aan mensen en organisaties die wij definiëren als gevaarlijk, of dat je dergelijke mensen en organisaties volgt.

Dat mijn video word geaccepteerd en dat er een onderzoek komt naar de rol van Facebook hierin om zoveel mogelijk berichten die ander beeld geven van het conflict Israël / Palestina. Ziuiver aan getoonde leugens, propaganda van Israëlische zijde worden wel geaccepteerd. Ik ben niet voor iemand of tegen iemand maar voor gelijke rechten en erkenning en verafschuw geweld ik elke form.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht Evert Jan Prak

1 maand geleden - ja wat moet ik er van zeggen het heeft geen zin om een klacht in te laten dienen over Facebook als je daarna een mail krijgt dat Facebook de klachten van klacht.nl niet in behandeling neemt Dit is de mail: Je hebt onlangs een klacht gemeld over Facebook. Helaas neemt Facebook jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert Jan Prak